tirsdag 22. mars 2011

Enda en strikket hals

Måtte prøve meg på enda en strikket hals. Dette klarer jeg jo faktisk. Når garnet er tjukt og rundpinnen er 10 mm tar det ikke sååå lang tid heller! Vil du prøve? Det er veeeldig enkelt. Har du de rette maskene inne fra barneskolen så lærer Youtube deg å legge opp og å strikke vrangemasker;) Slik gjør du:

Modellen var litt sky så jeg kuttet bildet litt;) Men her ser dere ca hvordan den blir. Deilig og varm!

Tenkte jeg skulle ha meg et kakestykke av sjokoladekaken som ble laget i går. Mammas deilige sjokoladekake:D Ønsker dere alle en herlig kveld! Takker for kommentarer. Det er så koselig å lese:)



P.S.: Fikk en telefon av en venninne i dag som ville strikke halsen. Jeg hadde jo glemt å skrive at den skulle strikkes med dobbelt garn og at jeg brukte 300 gr;)

2 kommentarer:

Piulfen sa...

den så god ut, og så fin :)

camah sa...

Den så deilig ut! Og så enkel å lage da. Sånt liker vi. :)