tirsdag 8. mars 2011

Inspirasjon til hobbyrom

I vårt fremtidige hus var det planlagt et hobbyrom til meg på ca 12 kvm og et kontor på ca 10 kvm til Hubby.


Her om dagen da jeg satt å søkte inspirasjon fant Hubby ut av at han egentlig ikke trengte et eget kontor.


Han kunne heller lage til et lite kontor i det gigantiske verkstedet han har planer om(!)



Jeg sa ikke nei takk til det. Har ikke akkurat dårlig samvittighet for at jeg får 22 kvm. Vil ikke skrive en gang hvor mange kvm han har planer om;)


Men ååå som jeg gleder meg til å innrede dette rommet. Ser for meg at en del blir hobbyrom og en annen del blir kontor og kanskje en liten sjeselong med en liten tv. Det hadde vært koselig.


Alle bilder fra Google.com

Ble så inspirert da jeg fant Ninas blogg Stylizimo. Sjekk ut hennes nydelige, feminene kontor her.

Jeg drømmer meg videre i vakre kontor og hobbyrom og gleder meg til det skal innredes. Men jeg har fått streng beskjed om at dette rommet får jeg gjøre alt selv siden jeg har sagt fra meg alt som har med verkstedet:P

Ønsker dere alle en herlig kveld! Må jo se Frustrerte Fruer i kveld, er så glad for at de er tilbake!

1 kommentar:

emblas-kanel sa...

For et herlig arbeidsrom! Skulle gjerne hatt et slikt.
Ha en fin dag.
Hilsen eva :-)