onsdag 23. mars 2011

Nye, gamle rammer

Næmen, se hva jeg fant ute på verandaen vår. To rammer, kjøpt på loppemarked i sommer. De ble først sprayet svarte på kjøkkenet. Hubby ble ikke veldig fornøyd. Andre lag ble sprayet ute på verandaen. Der ble de glemt et par dager før jeg plutselig kom på de i dag.


Nå har de kommet inn i varmen igjen og nå ligger de her...


De må nok ligge der ei stund kan jeg tenke med. Vi får se når jeg får gjort noe mer med de. Det kan ta ei stund siden jeg ikke har de store planene enda;)

Ikke særlig mye inspirerende eller fine bilder. Men bare for å illustrere litt at jeg er ganske distre og som vanlig at ting tar tid her i Heimen! Ha en herlig kveld:D

2 kommentarer:

Villa Minde sa...

Godt å høre at det ikke bare er jeg som bruker litt tid på ting... ;0) Men, rammene blir jo kjempefine de!! Håper du har en super lørdagskveld! Klem fra meg

Ane sa...

Så fine rammer. Du kommer lenger enn meg.. Jeg kjøpte maling for 2 uker siden, for å male noen møbler, men får aldri gjort det. hehe.. Det ligger en liten oppmerksomhet til deg på bloggen min i dag. :)