torsdag 17. februar 2011

I Love My Dymo!

Jeg nevnte noen nydelige rammer i dette innlegget i fjor. De ble funnet på et loppemarked ute i ødemarken i Rogaland. Nydelig mintgrønn farge har de. Til nå har de ligget i kisten min, men i går fikk jeg endelig satt dem frem.

Jeg kjøpte meg en dymomaskin på Clas Ohlson her om dagen og den er fantastisk. Jeg merker det meste for tiden. Med litt inspirasjon fra Anettes Hus fikk jeg endelig noe innhold i rammene.

Fikk laget en liten merkelapp til utgangsdøren også. En koselig liten hilsen til Hubby.

Ser at det var flere av dere som heller ikke hadde fått med seg det om Finn sine inspirasjonssider. Jeg fikk melding av en venn i går at bloggeinnlegget jeg skrev i går ble nevnt på Finn sine Facebooksider. Det var jo gøy:)

Ønsker dere en herlig kveld! Nå skal jeg studere en ny heklebok som kom i posten. Jippi:D

3 kommentarer:

Piulfen sa...

Fine rammer og ord i rammen. Er så kult med dynamo. Har lyst på selv.
Ønkser deg en god kveld.

Anne Lise Johnsen sa...

Det ble veldig fint, kjempefin kontrast mellom de dekorerte rammene og de enkle dynamo linjene! Jeg blir snart smittet av denne dynamofeberen... : )

Li/Småtingene sa...

Så enkelt, og SÅ fint!
Skal på rammejakt på vårens loppiser, det er sikkert... ;-)