tirsdag 23. november 2010

Forut for sin tid

Jeg eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelsker venner for livet. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett hver episode. Men når det blir så mye at man nesten kan fullføre hver setning og alltid ler noen sekunder før den morsomme replikken kommer. Ja da blir det kanskje litt for mye av det gode...?

Hubby er i hvert fall ikke så alt for begeistret når jeg alltid skal si replikkene høyt. Jeg har en høy treffsikkerthet:P

I tillegg har jeg en "vennerforlivetvenninne" som er like ille og vi kan gjerne ha en liten Venner for livet dialog. Så internt at for andre blir det bare for dumt. Jeg fikk for eksempel to søte små "saltshakers for tiny salt" til jul et år. Herlig!

Du skal lete lenge for å finne noe som har gitt meg så mye glede som "Venner for livet".(I hvert fall i tvens verden) Min kjære storebror kjøpte alle sesongene. Da han var lei var jeg så heldig å få alle sammen og de hadde jeg stor glede av i Stavanger da jeg ikke alltid hadde så mange kanaler å velge i.

Hele interiørbiten i dette er egentlig bildene jeg viser dere. Monicas leilighet. Den er utrolig sjarmerende! Det kan godt være det var mange som hadde denne stilen også for ti år siden. Men syntes alikevel hun er litt forut for sin tid. I hvert i mitt minne til hvordan ting var den gang.

Søte stoler i forskjellige form og farge. Åpne hyller på kjøkkenet. Gamle antikke møbler. Gammel fin sjenk som tvbenk. Elsker sofabordet! Syntes også den franske plakaten over sjenken er nydelig.

Det er virkelig inspirasjon å finne overalt!

Ønsker dere en kjempefin kveld og takker veldig for de fine kommentarene dere legger igjen. Kjempegøy at jeg får stemmer på BoligPluss. Om du vil gi meg en stemme finner du meg ca midt på denne siden her!

5 kommentarer:

Li/Småtingene sa...

Artig innlegg - må innrømme at jeg også er slik som legger merke til interiøret i TV-serier, filmer o.l. Der andre ser en kjedelig film, kan jeg kose meg med vakre kulisser! Husker jo godt Venner for livet, da - det ble jo ikke bedre enn det på 90-tallet :-)

Ha en fin kveld. Tips til TV-kvelden er "Ellen DeGeneres" på Bliss - ikke å forakte det heller...

:-)

Anonym sa...

haha.. du e morsom du silje :p hilsen merethe :D

FlorasFrue sa...

ÅÅ, skulle ønske de sendte noen episoder i reprise!! Jeg elsker også den :)
Ha en fin onsdagskveld!
Kjersti

C ♥ sa...

Hihi. Så vittig at du kan det utenatt!

Når det gjelder interiør biten sitter jeg her og lurer på om kjærlighet muligens gjør litt blind... Monica har det vel ikke sååå fint??

Ha en fin uke videre :)
klem C

Ann Kristin sa...

ÅÅhh, stemmer selvfølgelig på den flotte bloggen din:D
Gøy at du er med! Blir like inspirert hver gang jeg leser bloggen jeg:)