søndag 7. november 2010

Slutt på helgen

Det stoppet plutselig litt opp med bloggen i helgen. Har hatt en deilig og avslappende helg hjemme hos mamma og pappa. Ikke noe bedre enn lunsj med mamma i Alleen! Deilig å komme tilbake til Grimstad. Det ble Heim-laga pizza, film, litt godt, stearinlys og Hubby selvsagt. Jeg trengte litt trøst siden det ikke ble noe Casting Crowns konsert på meg. Kommer til å deppe for det en stund. Jeg elsker deres musikk:


Men man kan rett og slett ikke få med seg alt her i livet. Tenkte jeg skulle komme med noe baderomsinspirasjon i morgen. Jeg er glad vi får to bad å innrede i fremtiden. Det er jo så mye flott inspirasjon og så mye jeg ønsker å gjøre.

Nydelig søndagskveld til dere!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei:)
Synd du gikk glipp av CC konserten!... jeg var der, fikk med meg bare to sanger da, da jeg som jobbet i backstage og som artistvert.. Men konserten var sånn passe bra, de var i form, men teknikerene dems var litt i vasa! Håper du har hatt en god helg likevel:)

Hilsen Ingun fra Langtangen:)