lørdag 20. november 2010

I love Kremmerhuset

Enda litt til fra Kremmehuset. Vårt lille Ikeabord har gjort meg gal, sidenn det er fult av støv en time etter jeg har tøket av det. Duken passet perfekt og hjalp litt i hvert fall. Vi eier ikke strykejern og derfor har duken enda sine fine brettemerker inntakt. Fikk kjøpt puter på Ikea denne uken og putetrekkene passet jo perfekt til sofaen og de andre putene vi har. Da jeg stod i butikken syntes jeg de så gråe ut. Jeg kan være så fargeblind av og til!
Kremmerhuset har så mye fint. Den lille skålen fikk vi til bryllupet. Syntes den er så nydelig! Det er egentlig et etasjefat, men måtte kutte ned litt på høyden når det skulle stå på bordet. Så er det bare å sette på mer når det trengs. Det var jo helt genialt!

Her i Grimstad snør det. Jeg kjenner meg litt mer klar for snøen nå, spesielt siden det nærmer seg jul. Har bare ligget på sofaen i dag og sett siste Harry Potter filmen. Endelig kino i kveld! Kjøpte faktisk akkurat alle bøkene på play.com. 500 kr for de 6 første bøkene. Har lest dem før, men det er jo så lenge siden! Nå har jeg i hvert fall lesestoff i jula:D

Finfin lørdagskveld til dere!

2 kommentarer:

Li/Småtingene sa...

I love Kremmerhuset too! Hihi
Så mye fint der!
Koselige bilder du har tatt; så ut som et trivelig hjørne å slenge seg nedpå!

Ha ei avslappende god helg!

Anonym sa...

Nydelig! Gleder meg masse til å se hvordan dere har det- in real life;) God søndag til deg, vennen:)