tirsdag 9. november 2010

I looooove bathrooms...

Enda et lite inspirasjonsinnlegg til våre fremtidige bad. I går viste jeg noen bilder av bad med malte vegger. Har hele tiden hatt lyst på det, men kom over noen andre bilder av noe annet jeg også gjerne kan tenke meg. Kanskje på en av veggene. Litt beachy:D Eller er det bare meg som syntes det?


Bilder fra Houzz.com

Veldig fint når de ligger vannrett. Dette må jo være ganske enkelt, i hvert fall sier min jentehjerne det;) Snekre opp noen planker, med ei lita glipe i mellom, male hvitt. Vakkert! Vi får nå se hva det blir til...

I dag har egentlig vært en ganske så vanlig dag. Jeg må si jeg trives som gift, nå har jeg kommet hjem til ferdig middag i snart to uker:P Hubby fant til slutt ut at det var litt tungvint å vente til jeg kom hjem fra jobb nærmere halv 5, og så begynne på middag. Jeg skal ikke klage på det,  men jeg gjør mitt også for å si det sånn:P

Om noen av dere har skrevet noen innlegg om deres bad eller badeinspirasjon, legg gjerne igjen en kommentar og link. Gøy å kikke. 

Nydelig kveld til dere!

Ingen kommentarer: