torsdag 4. november 2010

Jeg er en BoligBlogger


Da var min blogg registerert hos Bolig Pluss. Kjempe gøy å få være en del av deres bloggeliste siden jeg elsker bladet! Uøkonomisk at jeg ikke har abonement på det siden jeg som regel alltid kjøpe det uansett. (Julegaveønske?) Men jeg ser på det som en investering i forhold til hus:P haha.

Uansett, hvis du liker bloggen min må du veldig gjerne stemme meg frem, du finner den her.

I dag har jeg vært enda en tur på Ikea og prøvd å få tak i bildelist:P Vi var forbi, så jeg måtte jo nesten sjekke! Vi skal forbi igjen i morgen, må nok innom da også. Jeg begynner å bli rimelig lei av å ha alle rammene på gulvet.

Finfin torsdagskveld til dere! I morgen er det HELG!

2 kommentarer:

Li/Småtingene sa...

Hei!
Tusen takk for trivelig melding :-).
Oppussing... Hehe. Nei; bildene er fra tre år tilbake, før vi malte stua... ;-P Har jo bare mast på mannen rundt et halvår om den der peisen, så her skjer det nok ikke noe på leeenge ennå :-P. Hihi

Så koselig kjøkkenbord du hadde! Blir fint når bildene kommer opp!

:-)

Mira sa...

Sånn et koselig blogg eg dumpa innom nå!

Ha ein fin kveld, klem ,