mandag 21. november 2011

Første julegave


Bilde: Pinterest

I dag kjøpte jeg årets første julegave. Må jo innrømme at den var til meg selv da. Jeg fikk så lyst på bakeboken Love Manuela og spurte om storebror ville gi den til meg til jul. Enkelt og greit! Tror han var like glad til og jeg er kjempefornøyd. Bladde bittelitt i den før jeg pakket den inn og den så helt fantastisk flott ut.Regner med den komme til å ligge disse under en god del juletre i år ja.

  
Bilde: Pinterest

 Tror nok jeg setter i gang med julegavene i desember. Må få samlet inn noen ønskelister etter hvert. Litt inspirasjon til innpakkingen i dette innlegget. Så flotte pakker. Blir ofte til at jeg ikke får gjort noe veldig ut av disse pakkene. Jeg velger å skylde på at jeg ikke har en fast plass til alle slike ting. Gleder meg til jeg får hobbyrommet mitt en dag.

  
Bilde: Pinterest

Hvordan har deres helg vært? Vi hadde en god helg med to bursdagsfeiringer og vennekos. Jeg er så takknemmelig for at vi har så gode familier og venner. Prøver å ikke ta det som en selvfølge!

Jeg skal på sykurs i morgen for første gang. Det kom med symaskinen så det skal bli gøy å lære litt mer om maskinen. Håper dere har hatt en fin ukestart og får en fin uke!

Silje 

Ingen kommentarer: