tirsdag 8. november 2011

Historiske fliser

Har sett en del som har valgt fliser fra Historiske Fliser. Har syntes de har vært veldig flotte. Men det var ikke før jeg kom over ett innlegg på bloggen Englemor jeg fikk skikkelig lyst på de. Hun viser bilder fra et boligbesøk og syntes badet der var utrolig flott med denne flisen...


Ååå, tror de kunne gjort seg veldig bra på vårt fremtidige bad. I hvert fall badet i første etasje som bare blir 7 kvm. Litt skeptisk på grunn av pris og at jeg er litt redd for at jeg hadde blitt lei? Sukk, vi får se. Det som er veldig greit at det er enda noen år til valget kommer og om jeg enda har lyst på de da så kan jeg i hvert fall gå for de! Må kanskje vise de til hubby først...

Ta en titt på bloggen til Hilde, Englemor, de bygger et flott hus! 

Nyt kvelden dere og tusen takk for fine kommentarer!

Silje

4 kommentarer:

toves sammensurium sa...

To ting er brennsikkert: jeg klikker innom alle som skriver om desse flisene,det er det vakreste som finnes av gulv!
Det neste er at jeg er fast følger av Hilde og må følge med nå som husbildene kommer for dage,god smak den dama!
Og det tror jeg sannelig du har også;)
Tove

Vårt Hus sa...

Visste du at Mosters hus forhandler disse flisene, slik at neste gang du er hjemme kan du se dem i butikken :)
Ha en super flott dag, klem Yvonne

Marit sa...

Kjempefine fliser!!:) Greit å ha lang betenkningstid, så slipper du å ta noen forhastede valg:) Så alt for mye å velge mellom!:)

Klem

MissMette sa...

Nydelige disse flisene ღ og jeg også likte veldig godt flisene som Hilde har lagt, superlekkert ღ Mange flotte innlegg her hos deg også, siden jeg var innom sist :) - litt anderledes juletreduk, men syns den var litt kul :) Og flotte bilder fra soverommet du viser lengre nede her :) Ønsker deg en flott fredag og helg som kommer. Klem fra Mette