onsdag 16. november 2011

Litt blabla om helg og juletrepynt

Jeg ble plutselig litt borte her igjen. Grunnen er rett og slett at internett forsvant litt for oss. Prøver meg med mobil. Fryktelig å tenke på hvor anhengig jeg er av internett. Det er en ting bare med det nødvendige som å betale regninger og slikt. Men når det kommer til tidsfordriv også...Huff. Jeg tror jeg må prøve å innføre litt forbud for meg selv, føler meg som en liten dataslave av og til.

Men uansett helgen kom og gikk og vi hadde en flott helg. Setter veldig pris på helgene for tiden, det gjør så godt. Helgen var preget av familie alle dagene egentlig. Disse små tantebarnene mine er rett og slett så fantastisk herlige. På farsdagen fikk vi verdens beste rådyrsteik hos mamma og pappa. Nam! Fikk gitt den beste pappaen i verden den beste klemmen, jeg er utrolig takknemmelig for at jeg fikk en slik god pappa. Det var en god helg. Gleder meg allerede til neste og med fare for å fremstille meg som kjempefjortiss, jeg skal på kino og se Twilight! haha!

Et lite bilde til dere i dag. Kanskje litt inspirasjon til jule(tre)pynt? Også må jeg takke for kommentarer for hekleoppskriften, kjempe glad for at dere likte den og enda mer glad for at den tydeligvis har vært forståelig. Om ikke så er det bare å si ifra!


Bilde: Pinterest

Har planer om ett par kjøkkeninnlegg så snart internett er opp å går igjen!

Ha en fin dag dere!


Ingen kommentarer: