lørdag 26. november 2011

Kjøkken med innenforliggende fronter

I vårt fremtidige hus ønskes et kjøkken med innenforliggende fronter og list som ligger utenpå kjøkkeninnredningen nede mot gulvet om dere skjønner. Kjøkkenet som først fikk opp øynene mine var ett Kvanum kjøkken. Jeg gikk jo på en god smell der og skjønte at det kom aldri til å bli aktuelt for oss.

I ettertid har jeg skrevet ned hver gang jeg har kommet over et slikt kjøkken og har funnet ut at det er faktisk ganske mange som lager slike. Det øker jo sjansen ganske bra for at vi kan finne noe i vår prisklasse. Har laget en oversikt under. Kan jo hjelpe om det er noen av dere som er ute etter ett slikt kjøkken.







Terna snekkeri







En slags type slike kjøkken, men de har ikke mellomrom mellom skuffene





Håper dette kan være til hjelp for noen andre som også drømmer om slike kjøkken. Når vi en gang skal bestemme oss for kjøkken får vi snevre det inn etter prisklassen vi kan tenke oss. Så må man ut på en liten roadtrip for å kikke på dem. Gleder meg til det! Kom gjerne med tips om du vet om flere som produserer slike kjøkken.

Ha en fin lørdag dere!

Silje

4 kommentarer:

fru vims sa...

Heisann.

Alle kjøkken kan bli slik.
Det er bare å montere sokkelen lenger frem og ha lister (dekksider) mellom hver modul (og evt ei list mellom skap og benkeplate).
Da får man den stilen, uten at det koster skjorta.
Det er det som er gjort på bildene du har fra Strai og Marbodal.
Det skal vel fungere fint med IKEA kjøkken også, som gjerne er i de flestes prisklasse :)

Marthe sa...

fine kjøkken..er så mye å velge i, å mye dyrt,jeg ønsker meg ett kjøkken med blå blyglass å kattepoter..men er jo så dyrt..Vi forhandler marbodal på jobben så på oss blir det nok marbodal eller ikea..

Kathrine sa...

Strai Kjøkken får du ferdig sammensatt - uten at det koster skjorta :) send meg gjerne en Mail om du har lyst til å få tegnet ditt nye omrammet kjøkken! Det er et fantastisk nydelig klassisk kjøkken du vil trives med for resten av livet! Du har en kjempefin blogg! Hilsen fra kathrine@strai.no :)

Ismael Johansen sa...

Hei!

Meget fine bilder av kjøkken! Vi hos elen møbelstudio har meget stort utvalg av materialer og stiler på kjøkken hvor kunden kan gå bullistic uten at det koster skjorta! kan det være en idè? :)

Ta gjerne en titt her : www.elenmobelstudio.no

Her kan du få det akkurat slik du ønsker det, til hyggelig pris.

Hilsen Ismael fra ELEN