torsdag 24. februar 2011

Årets julegaveønske!

Da Hubby og jeg skulle bestemme oss for bryllupsreise stod det mellom Malaysia og Mexico. Nå kjenner jeg veldig godt på at jeg gjerne kunne tenkt meg å tilbringe romjula i Mexico(Himmelen)


Tilbrakt noen dager i Cancun...


og i Playa del Carmen...


og noen i Tulum kanskje...


også måtte vi jo sjekket ut Chichen Itza...


også måtte vi tatt en båttur ut til Isla Mujeres...


Hvor man kjører rundt i golfbil...


AAAAh. Håper julegaveønsket går i oppfyllelse! Det er "ALT" jeg trenger til jul;)

Ser jo på disse bildene at jeg er ganske tørstet på sol, varme, turkist hav og strand. Hubby er antistrandløve så vi hadde nok ikke tilbrakt så alt for mange timer på strendene for å si det sånn;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vært der! Kan virkelig anbefales. Paradis på jord.
Klem fra Igi

camah sa...

*drømmer* Jeg fryser på beina akkurat nå og kan lett drømme meg bort der.....
Tja får vel gå å ta på meg noen sokker..... Det er litt billigere :p

Anonym sa...

Du må ikke friste med sånne deilige bilder. Kunne godt byttet mot dette regnet!!!
Kristine