tirsdag 15. februar 2011

Genial "Finn"inspirasjon

Det kan godt være det er jeg som ligger etter, men dette hadde jeg ikke fått med meg før Hubby kom over det. Finn.no har egne inspirasjonssider.

Jeg har av og til søkt på Finn for inspirasjon, men det er har ikke vært så lett alltid. Men dette virker jo genialt. Man skriver bare det man søker og flere hundre bilder kommer frem. Har ikke helt satt meg inn i det enda, men man kan i hvert fall stemme og rangere bilder etter flest stemmer, sist tagget, nye stemmer og nye bilder.

Så vet vi hva jeg skal gjøre i kveld;) haha. Ønsker du å teste ut går du inn på Finn.no og videre inn på Eiendom eller så kan du klikke på linken her.

Ønsker dere alle en kjempefin kveld om det blir inspirasjonssøking eller ikke.

5 kommentarer:

Bekka sa...

Så smart! Dette visste faktisk ikke jeg heller - nå blir det inn å titte litt der :)
Ha en fin kveld!
Klem fra Bekka

Li/Småtingene sa...

Kjempelurt! Må innrømme at jeg sjelden er inne på Finn - men finner alltid noe når jeg først er der ;-). Kanskje det er derfor jeg ikke er der så ofte, hihi. Men dette må testes ut!

Ellers håper jeg du nyter kvelden ;-)

:-)

Størstepia sa...

Heisann!
Ja, dette var jo genialt!
Det har ikke jeg sett heller... Må inn & titte på det en dag merker jeg;-)

Takk for koselig kommentar hos meg!
La meg til som følger hos deg jeg, så kommer jeg plutselig tilbake!

Klem fra størstepia

Anonym sa...

Takk for tipset! Viste ikke om den siden jeg..
Klem fra iGi

Sigrid sa...

Dette vr nytt for meg, det må sjekkes ut en dag :)

Takk for hilsen inne hos meg! Spennede med husplaner da :) Skal bli spennede å følge med dere.

Ha en fin kveld videre

- Sigrid