lørdag 26. februar 2011

Lørdagskos

Da var det helg igjen! Jeg setter så utrolig pris på helgen. Det er så deilig å jobbe kontortid og ha fri hele helgen. Om jeg kunne fått 100 000 mer i lønn for å jobbe helg og kveld hadde jeg aldri byttet det! Jeg har gjort det før(!) i mange år og det er så ubeskrivelig deilig å bare jobbe på dagen hele uken og ha fri lørdag og søndag!


Bare slappe av og kose seg. Kan gjøre akkurat hva man vil. Jeg har kanskje litt for lite ansvar i livet akkurat nå(?), men det kommer tidsnok med barn og hus og alt. Gleder meg veldig, men det blir en ny epoke skjønner jeg!


Det var ikke meningen å friste med bilder i forrige innlegg, men jeg kunne ikke dy meg! Om noen av dere har vært i Mexico legg gjerne igjen tips i kommentarfeltet. Det hadde vært kjempegøy å lese!

Ønsker dere alle en fin lørdag om dere jobber eller ikke:) Jeg falt helt for den søte blomsten på bildet over. Syntes bladene er så søte. Min forlover hadde litt av den i buketten sin da hun giftet seg og det var nydelig!

5 kommentarer:

Fru Andersen sa...

Heisann!

Takk for gratulasjoner, gleder oss til lillebror;-)

Sitter her å sikler over bildene dine! Så flotte!

Enig med deg at det er deilig med helgefri, jeg har til og med fri hver fredag og tenker av og til på pengene jeg taper men det varer ikke lange stunden, for JAMMEN er det herlig å ha fri-fredag!!!

Klemmer!

Chic - Romantique sa...

Det er helt nydelig med dagjobb! Spesielt når man har vært igjennom sine kvelder og helger, man setter ekstra pris på den fritiden da :) Nyt resten av helgen!

Lille w sa...

Sukk, sitter og kikker på bildene fra Mexico og kjenner at jeg leeengter tilbake. Vi hadde faktisk hele drømmerunden din som bryllupsreise der vi bodde i Playa del Carmen, svømte med delfiner på Conzumel, klatret opp pramidene i Chitzen Itza, dykkket i de underjordiske grottene under Yucatan og bodde i en fantastisk liten bambushytte på stranden i Tulum. Verdens vakreste sted - ingen ved siden av ingen over! Reis så fort du kan:)

Klem Anita

camah sa...

Er deilig med stille og rolige dager. Er sjelden vare her i huset med to små, men det blir en hverdagskos det også! Det er mye som mangler hvis en plutselig får være i fred :)

Anonym sa...

Ønsker meg den kjøkkenbønna til jul eg.... <3 Så fint det lerretet der.. Suna :)