mandag 21. februar 2011

Genialt fra Post-it

Det har vært en deeeeeilig og avslappende helg. Ikke det at jeg skal klage på at ukene er så veldig stressende heller. Nyter livet her i Grimstad med Hubby.

Tenkte jeg skulle vise dere en genial sak fra Post-it. Husker ikke hvor jeg kom over det, helt sikkert på Ebay. Det var i hvert fall der jeg kjøpte det.


Jeg kjøpte den største i antikkgrå. Den er i plastikk og festes på veggen, men skal kunne tas ned og flyttes en annen plass.


Vet ikke hvor lurt det er å legge regningene oppi her, men andre viktige papirer som ikke må forsvinne er perfekte å ha i denne.

Et lite tips på en mandagsettermiddag.

Takk for herlig kommentarer dere legger igjen her. Det varmer et hjarte.

Ha en herlig kveld!

1 kommentar:

camah sa...

SÅ greit da!
Jeg har funnet ut at det er veldig praktisk med en oppbevaring av div papirer der jeg befinner meg.
Tidligere har jeg hatt det på datarommet men når jeg kjøpte en familikalender så hadde den en plastlumme for div ting og kunne ikke hvert foruten akkurat nå! :)