søndag 6. februar 2011

Award og dostress

Den nydelige(!) bloggen White as Linen har gitt meg en award! Det var veldig kuselig. Man skal visst fortelle 7 ting om seg selv....Hjelpes. Vanskelig å komme på hva jeg skal skrive her. Hva i all verden er interessant da? De som kjenner meg godt eller bare litt vet nok allerede alt dette...

Jeg er cocacoliker! Ingen over ingen ved siden av. Om noen spør hva jeg vil spise eller drikke før jeg dør så lover jeg at det er ei kald cola!


Jeg er ekstremt patriotisk til min kjære hjemby Lyngdal. Ingen over og ingen ved siden av det når det kommer til den heller!

Jeg elsker mine tre søte små tantebarn. De er de nydeligste i hele verden og ingen kan måle seg med dem!

Jeg kan ikke fordra banning og krymper meg når jeg hører det.

Jeg kan aldri få nok av sol og varme

Topp tre hobbyer er: Reise(!), hekle og planlegge fremtidig hus.
Så det var noen ting om meg selv...ikke veldig spennende, men jeg har veldig problemer med å komme på artige ting som hun som gav meg bloggen gjør;) Jeg gir den videre til alle dere som ønsker, men spesielt min bestevenninne Fru Egeland siden det har gått en stund siden sist innlegg.

Håper alle dere har hatt ei trivelig helg. Her i leiligheten har badet fått kjørt seg i helga. Alt er "revet" ut. Fliser er blitt lagt. Det ble kjempefint og vi er så fornøyde! Tusen takk til svigerbror som la fliser sammen med Hubby og takk til svigerinne og herlig tantebarn som underholdt meg!

Nå må vi få fuget, så skal det plater på veggene. Ny dusjvegg og armatur skal på plass. Pluss gammel do og baderomsinnredning skal på plass igjen. Vi har nå ikke hatt do eller dusj siden fredag og må springe ned i gata for å gå på offentlig toalett. Det var ikke så gøy søndagsmorgen kl. 8!

Nå må vi ha litt kveldsmat også er det natta. God natt til dere!

1 kommentar:

Bettum Villa sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg. :D
Tenkte jeg bare kunne nevne at Ikea hylla er ENDA finere når man har noen tomrom i den. Slik at man kan se litt igjennom og plass til pyntegjenstander... Så da gjør det jo ikke om du har færre bøker ;).

Klem Madelén