lørdag 9. april 2011

Etter våren kommer sommeren!

Selv om jeg nesten føler at sommeren er kommet. Gresset må bare få litt farge og trærne grønne blader. Har virkelig kost meg i vårværet i dag. En liten forsmak på det fantastiske været det blir i sommer(tvitvi)


Så utrolig godt å kjenne varmen når man går ut døra. Ta fram vårsko og gå på bar og tørr asfalt! Herligherligherlig! Disse bildene ble tatt en sommerdag på Lomsesanden. Nydelig strand!


Hadde en liten tur på Vårmarked utenfor kirken i Lyngdal i dag. Man kommer ikke i mindre stemning av det. Salg av håndlagde ting, auksjon og masse leker for barna.


Utrolig deilig hvor lykkelig jeg blir når våren kommer. Men jeg ser det, at om jeg skal bo i dette landet resten av livet må jeg lære meg å bli litt mer glad i vinter også...Men jeg er så utrolig glad i sommer;)

Må bare beklage at det ikke har kommet noen bilder av badet. Vi kom i vaske og rydde humør. Fikk ordnet opp i bokhylle og sjenk. Deilig å få litt orden. Det går seg til etter hvert heldigvis!

Håper dere alle har en herlig lørdagskveld!

3 kommentarer:

Villa Minde sa...

Ååå som jeg gleder meg til sommeren!! Herlig bilder ;0) Ha en super mandag! Klem fra meg

Mailinn`s interiørblogg sa...

så utrolig koselig det var at du hadde kommentert på bloggen min. tuuusen takk;=) ja jeg elsker også oppussings bilder. skal legge inn flere etterhvert0) er veldig fersk i blogglandia så tar litt tid å lære seg alt. kjempe fin blogg du har forresten. ønsker deg også en fin kveld og god helg om ikke mange timene0) stoor klem<3

Andrea Nepstad sa...

Våren er bare en herlig årstid!! Kjempe fine bilder :) :)