mandag 25. april 2011

En liten kar med stokk


Da jeg var hjemme i helga fant jeg denne tegningen i mappen min. Silje -07. Herligland. Kan ikke tro det er fire(!) år siden jeg tegnet den. Tiden flyyyr. Elsker å tegne, men helst å tegne akkurat det jeg ser på et bilde på frihånd. Det tar ganske lang tid så har ikke fått satt meg ned å tegnet siden, ja, egentlig fire år siden.


Syntes denne lille karen er så søt så den ble tatt med til Grimstad og kom inn i en av lopperammene jeg sprayet svart.


I dag blir det nok grilling her på vår lille, avlange veranda. Vi må nok først avsted å finne noe mat.

Nytes skal i hvert fall den siste feriedagen. Det håper jeg dere også gjør!

5 kommentarer:

Anines hvite verden sa...

Herlig bilde da! :) Fin bloggen din var! Her likte jeg meg! :) Nyt siste fridagen. Klem Anine

ishavsprinsessa sa...

Så fin tegning! Når jeg så den trodde jeg det var et gammelt bilde du hadde funnet på loppis eller noe- kjempe fint!

Deili med grilling da! Ikke verst å kunne gjøre det i påska :) Her i Bergen har været og vært kjempe bra i påska, har blitt både grilling, bading og soling ;)

Kos dere masse!
klem

Anines hvite verden sa...

Hei igjen! Ser du har tidligere spurt om fargekode på veggene, både i gangen og nye veggen! Gangen er malt i hel matt; grå skifer, og veggen i stua med new york. :)

Andrea Nepstad sa...

Så fint bilde! Herlighet, du er flink!! :) Grilling slår aldri feil! Ha en fin dag :) :)

Anonym sa...

Så flott bilde! Du er kjempe flink til å tegne.
Klem