mandag 4. april 2011

Bryllupsalbum på gang

Endelig har jeg fått ut fingen og begynt på bryllupsalbumet. Hadde egentlig tenkt å lage det selv fordi jeg har et album som hadde passet så fint. Men så blir det så mye finere om jeg lager det på nettet;) Også får jeg litt forskjellig strørrelse på bildene og noen over hele siden. Har laget en del albumer tidligere og blitt veldig fornøyd.

Tenkte jeg skulle prøve ut Japanphoto denne gangen. Vært litt misfornøyd med leveringen til Elkjøp de siste gangene jeg har brukt de til fremkalling. Satser på det blir bra. Bruker jo det samme programmet så det er lett å sette seg inn i.

Jeg sløser godt med sidene og tar med både salmer og sanger fra kirka. Mange store bilder er så fint syntes jeg. Har kommet til kirketrappa nå og har allerede 33 sider. Godt det er plass til 154 om jeg fortsetter slik som nå.

Syntes det er koselig å ha et album. Vi har samlet inn bilder fra venner og familie og har masse å velge i. Et album med bilder tatt av alle de herlige som feiret den store dagen med oss.

Ønsker dere alle en kjempefin mandag! Anbefaler alle å ta en titt innom Norske Interiørbloggere og se alle de flotte bidragene til april utfordringen. Så mange inspirerende bidrag!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det kommer til å bli kjempe fint! Mange fine minner samlet i en bok.
Klem

Bekka sa...

Å, dette blir kjempefint!!
Husker jeg storkoste meg med å lage mine bryllupsalbum (lagde en scrappevariant og en sånn digital variant jeg, hehe, klarte ikke å bestemme meg!)
Klem fra Bekka

Lykkeliten sa...

Tusen takk for hyggelig hilsen inn hos meg ;) Er veldig fornøyd med salongbordet :)

Så kjekt og sitte og dille med slike album, er nok arbeid, men tenk kor mye du har igjen for det senere når du tar det ordentleg :)

Nydelige bilder vertfall, du var ei vakker brud ;)

Ha en fin dag videre ;)

Siljes Hobbyrom sa...

Så lekkert det blir!
Må være kjempegøy å ha! Alle bildene samlet på en plass ;-)

Og så rent og fint!

Må ha en fortsatt fin uke!
Klem

Andrea Nepstad sa...

Åå, for et nydelig album!! Utrooolig mange fine bilder av dere!!! Kjempe gøy å ha album å se tilbake på de gode minnene :)