torsdag 14. april 2011

Askepott?

Tenkte jeg skulle begynne å fikse litt på rammene i ettermiddag. Satt meg til på kjøkkenet og begynt å spikre litt på den ene riggalause rammen. Ajajaj! Plutselig så gikk hele det fine settet mitt med spiker rett i gulvet. 6(!) forskjellige typer bittesmåspiker...


Så jeg ble nå sittende på gulvet i hvert fall en halvtime å sortere spiker. Vi kommer nok til å gå å plukke spiker i noen uker ser jeg for meg...


Nå ble i hvert fall den ene av rammene malt. Brukte den samme malingen som jeg har brukt på krakken og speilet i gangen. Den er så koselig. Et strøk til senere i kveld så blir det bra!


Vi har ikke den største leiligheten, men utstikkeren på kjøkkenet som er 90 cm er gullverdt. Deilig med litt plass i hvert fall. Nå håper jeg bare Hubby kan lage en magnettavle til meg i påska som skal inn i rammen.

Ønsker dere en herlig tordagskveld! I morgen er det helg:D

1 kommentar:

Li/Småtingene sa...

Så fin den blir med maling! Detaljene kommer mer til sin rett i denne fargen; det blir nok ei fin magnettavle :)

Takk for hyggelig hilsen hos meg :)

Klem