fredag 15. april 2011

Litt fra badet

På en deilig fredagskveld viser jeg dere noen bilder av badet. Det er faktisk enda ikke ferdig. Vi mangler noen lister og dusjveggen står enda langs veggen på soverommet;)


På veggene er det plater fra Alloc. Jeg ville bare ha hvitmalte vegger og dette ble det beste alternativet siden vi har dusjen rett på veggen. Vi ble veldig godt fornøyd med flisene. Kan godt tenke meg å ha det i vårt fremtidige hus også. Vet ikke helt hvor enda, men kanskje vaskerommet og grovinngangen. Vi fjernet skapene som hang på hver side av speilen. Det ble litt lite skapplass da. Vi kjøpt derfor kjøkkenskap fra Ikea. Det er et høyskap som er 40x37. Rommer masse(!)


Vi fikk endelig brukt hylleknektene. Hyllene skulle egentlig henge i samme høyde, men da Hubby la på platen oppå den andre hyllen så vi plutselig at det kunne ikke stemme;) Menmen, det var såpass mye forskjell at det kunne se planlagt ut.


Får se om vi kan få gjort noe mer med badet og leiligheten i morgen. Er enda en del småting som mangler. Vi har jo snart bodd her i et år så vi må vel snart få det ferdig;) Jeg har sagt at jeg nekter å flytte inn i vårt fremtidige hus før det er helt ferdig. Eller så kommer det aldri til å bli gjort. Vi får nå se om det blir noe da.

Nå må dere som titter innom ha en særdeles hyggelig helg!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Et fint bad. Liker så godt sjakkmønstret gulv.
Klem

ishavsprinsessa sa...

Tusen takk for koslig kommentar!

Så FINT badet har blitt! Nydlie detaljer.

Og så fine rammer du hadde funnet på loppis! De ble enda finere med maling :)

Håper dere nyter påsken- Ha en nydlig lørdag!

Lille Liljehvit sa...

Veldig stilig med sjakk-mønster på gulvet!! :) Skulle likt å hatt det selv, men sambo er ikke helt enig :)

Ha en deilig Søndag, og en deilig påske-ferie når den kommer!! :)

Lilja

Andrea Nepstad sa...

Synes badet deres var kjempe fint!! Likte de søte boksene til vaskepulveret! Skikkelig stilige :) :)

Simple Lovely sa...

Kjempe fint bad, er jo så fint med svart og hvitt.

Nyyydelig brudekjole du hadde på deg på bryllupsdagen:) Vi giftet oss ifjor vi også, savn!

Takk for hyggelig kommentar hos meg, så fikk jeg oppdage den fine bloggen din!:)

Julie:)

Dronning Maud sa...

Så flott bad!! God påske:)