lørdag 30. april 2011

Nyyydelig

Jeg har ikke egentlig vært så veldig interessert i bryllupet i England...Før i forgårs da jeg fikk en veldig stor trang til å sitte hjemme hele dagen å følge med på tven. "Dessverre" er jeg voksen nå og måtte fint finne meg i gå på jobb;) Men midt i lunsjen sprang jeg til pcen og fikk sett den nydeligste bruden ankomme kirken. Herligland så vakker!


Er ikke annet enn å si at alt var perfekt! Nydelig kjole, hår, tiara, slør, sminke. Det var et nydelig bryllup. Det jeg fikk med meg i hvert fall. De var rett og slett så flotte sammen.


Bilder: People.com

Kunne veldig gjerne hørt talen til brudgommen da. Men det er kanskje ikke for våre ører? Har ikke fått med meg den i hvert fall;)

Ønsker dere alle en veldig fin lørdag. Ikke de store planene her, bortsett fra å få ryddet og vasket litt.

1 kommentar:

Andrea Nepstad sa...

Enig!! NYDELIG, rett og slett!! :)