søndag 24. april 2011

Proud "Mama"


Som teksten til bildet over sier var dette min orkide i begynnelsen av mars. Jeg var så stolt av at den kom til live igjen og har gitt den masse omsorg og kjærlighet de siste to månedene. Før vi tok påskeferie var det kommet en liten blomst og i dag når vi kom tilbake møtte vi dette vakre synet.


Enda flere blomster og mange store flotte knupper. Begynner nesten å lure på om jeg ser litt grønt på fingertuppene mine...


Jeg som har verken barn eller hund tror alikevel jeg har fått et lite innblikk i hvordan det må føles å oppfostre noen. Man pleier, man gir oppmerksomhet, man synger og koser. Om man bare er tålmodig ser man resulatet blomstre foran seg. Ja, jeg er helt sikker på at det er slik som dette morsfølelsen kjennes!


Lille orkideen min har virkelig vokst til og jeg gleder meg til å følge fremgangen. Skal selvfølgelig holde dere oppdatert!

Ønsker dere alle med barn, hund eller blomster en herlig kveld. I morgen er siste fridag og den skal nytes her i Grimstad. Jeg var så heldig å få 50 interiørblader fra en snill dame via Finn.no. Skal kose meg å klippe litt i disse i kveld.

Ingen kommentarer: