onsdag 6. april 2011

Litt fremgang på badet

Det er morsomt hvordan ting snegler seg frem altså;) I dag har vi endelig fått gjort noe mer på badet. Det er jo ganske lenge siden jeg skrev at vi begynte! Vi mangler enda å få opp dusjveggen og lister da og kanskje en ny do.


Vi hadde kjøpt noen hylleknekter til kjøkkenet, men de ble aldri brukt. Godt å få brukt dem til noe i hvert fall. Tenkte jeg skulle vaske badet i morgen så da skal jeg se om jeg kan få lagt ut noen bilder. Det ble litt kosligere med noen hyller. I tillegg trenger ikke vaskepulveret stå på gulvet lenger...


Nå har lagt oss til rette i sofaen. Jeg skal kose meg med Maison Interiør som kom i posten i dag. Oh Joy:D

4 kommentarer:

Anns draum sa...

Så spennande det blir å sjå resultatet:) Og så nyyydeleg album under:) Lure på om det kanskje er på tide å gifte seg:)

Klem frå Ann

EKTE INTERIØR sa...

Så herlig å få orden i sakene! Visst er det slitsomt at detmå ryddes og vaskes før man tar bilder! :-) Men det er jo bra på en måte for da får man det gjort. :-) Ha en fin kveld!!

Dronning Maud sa...

Svar til deg:Ja det er grått på veggen vår:)Den heter betong.
Så spennende med badprosjektet deres.Vi er også snart ferdig:)

Anonym sa...

"Det er godt for alt som er gjort" som min kjøre mormor pleide å si -

så vakre, hvite vårtullipaner!