onsdag 27. april 2011

Ramme til øredobbene


Da ble det til øredobboppbevaring på en av lopperammene. Føler jeg bare viser frem rammer fra loppemarkeder her for tiden...Men man må jo like loppemarkedrammer;)


Vanskelig å vite hvilken farge jeg skulle velge, men det ble hvitt til slutt. Tenkte det ble mest nøytralt i forhold til øredobbene. De blir jo litt som pynt her på hylla på soverommet.


Fjernet bildet inni rammen, en spiker på hver side og mellom her festet jeg dobbel ståltråd. Prøvde å feste den så stramt som mulig slik at øredobbene ikke sklir inn mot midten.


Håper jeg kan få brukt øredobbene litt mer nå som de henger fremme. Glemmer de så fort bort når de ligger inni skapet. De har nok sikkert litt bedre av å hange her enn å ligge i en liten mappe.

I dag har jeg tatt det store skrittet og endelig fått meldt meg inn i treningsstudio;) Trenger sårt å få opp kondisen. Kjenner det skal bli deilig å komme i gang med trening igjen! Håper jeg kan få til å trene litt for meg selv også. Men det blir nok mest gruppetimer, vi får se. Ønsk meg lykke til! Det trenger jeg;)

6 kommentarer:

Anonym sa...

du e flink zilje! lykke te, you can do it! ;-) hilsen merethe!

Anonym sa...

Så stilig det ble! Du er så god:) Det var kjempe koselig å treffe dere i påsken - Erlend og jeg storkoste oss sammen med dere;)

Anonym sa...

Det ble kjempe fint! Lur og dekorativ måte å oppbevare øredobbene på.
Klem

Anonym sa...

Kjempevakkert "kassebord!" Er kassen loppemarkedfunn kanskje?

Andrea Nepstad sa...

Wow!! Det ble kjempe bra!! :) Utrolig smart og ikke minst praktisk! Kunne gjerne hatt en slik en selv :)

Fruen sa...

Så stillig det blei!
Har en gammel ramme liggende en eller annen plass, tror jeg må gjøre sånn her med det! Tusen takk for at du delte tipset:)

Ha en flott helg!
Fruen i nord!